老朽更新後、お客様環境によっては下記の事象が発生することを確認しておりますので、お知らせいたします。
Dear Customer
After the recent system update, the following issue may occur.
<事象>
システムからの通知メールが届かない
※パスワードリセット通知メール、承認依頼通知メール、承認結果通知メール、送信完了通知メール、ダウンロード通知メール、など
<Issue>
Notification emails from the system may not be received.
<原因>
送信元アドレス変更に伴い、お客様環境での振り分け判定に影響が生じたため
変更前)mail.exp.d-cruise.jp → 変更後)exp.toyotasystems.jp
<Cause>
The sender email address has changed, which may affect email filtering rules in your environment.
Before change: mail.exp.d-cruise.jp
After change: exp.toyotasystems.jp
<お願い>
メールのフィルタリング設定がされている場合は設定変更をお願いします。
該当事象が発生した場合、下記をご確認いただきご対応をお願いします。
・メールソフトの振り分け設定を確認ください
・メールが届かない場合は迷惑メールフォルダをご確認ください
・通知メールがスパム扱いや、ドメイン指定による設定有無など
メールサーバの設定にてフィルタリングされていないか貴社IT管理者にご確認ください
<Request>
If you have email filtering settings, please update them accordingly.
If you experience this issue, please take the following steps:
- Check your email filtering and sorting settings.
- Check your spam or junk mail folder.
- Confirm with your IT administrator that emails are not being filtered.